IDŐSVONAL - kérdezzen e-mailben...

A levelező felületért kattintson az alábbi képre!

A szolgáltatást bemutató tájékoztatóért kattintson az "Idősvonal" logóra.

Problémajelző lap letöltése >>>

Tájékoztató film megtekintése >>>

Kirándulás Ászáron

Május 25-én közös kiránduláson vettek részt az Idősek Klubjainak tagjai. Három busszal, közel 150-en indultunk útnak. Első állomásunk Kisbér volt, ahol megnéztük a Mini-Magyarország Makettparkot.
A parkban Magyarország legismertebb épületeinek lekicsinyített mását tekinthettük meg. Innen indultunk tovább Bokodra, ahol ellátogattunk a tónál található stégekhez, az úgynevezett úszó faluhoz, ami nagyon jó fotózási helyszínnek bizonyult.

100
101
102
103
104
105
01/10
start stop bwd fwd

Utunkat Ászár felé folytattuk, ahol ebéd után elsétáltunk a Jászai Mari szülőházába, ami ma már emlékházként funkcionál. Innen egy rövidebb sétával elérkeztünk Ászár másik nevezetességéhez, a Tájházhoz, illetve a Mini Skanzenhoz.

A reggeli szeles idő, ellenére nagyon jó hangulatban telt a nap. Egész nap a vidámságé és a jókedvé volt a főszerep, és szerencsénkre délutánra még a nap is kisütött. A nap végén fáradtan, de új emlékekkel gazdagodva, élményekkel telítődve tértünk haza.

Készített: Sáfrány Rebeka

Weboldalunk süti (cookie) fájlokat használ. Ezeket a fájlokat az Ön gépén tárolja a rendszer. A cookie-k személyek azonosítására, látogatási szokásaik követésére nem alkalmasak, szolgáltatásaink biztosításához szükségesek. Az oldal használatával Ön beleegyezik a cookie-k használatába..